O nas

Skoro już tu jesteś to pewnie zastanawiasz się kim jesteśmy. Cóż – na co dzień pracujemy w branży ładnie określanej jako AdTech.

Oczywiście nazwa pochodzi z angielskiego, bo jakże by mogło być inaczej w tym biznesie. Dla niewprawionych słowo wyjaśnienia – otóż nazwa AdTech powstała jako skrót od Advertising Technology – czyli wszelkiego rodzaju narzędzi i platform, za pomocą których wyświetla się, sprzedaje, kupuje, optymalizuje, targetuje i weryfikuje kampanie reklamowe.

Tylko tyle i aż tyle. To o czym piszemy na blogu to nasz chleb powszedni. Doświadczamy na sobie wszelkich zmian jakie pojawiają się w obszarze reklamy internetowej pod każdym możliwym względem. Znamy ten biznes nie tylko od strony rynkowej, ale również od środka – wiemy jak skonstruowane są narzędzia, co potrafią i czego nie, jak funkcjonują i co dzięki nim można zrobić.

Wideo, mobile, programmatic, SSP, DSP, DMP, optymalizacja, lejek sprzedażowy, modelowanie atrybucji, viewability, conversion rate, frauds – można się w tym pogubić. Dlatego my będziemy pisać językiem, który każdy będzie w stanie zrozumieć, a przynajmniej spróbujemy żeby tak było.

Pozdro
AdTechHeroes