Najlepsze reklamy z Super Bowl LIV

Super Bowl LIV to już wspomnienie. Prowadzeni przez fenomenalnego w tym sezonie rozgrywającego – Patricka Mahomesa, Kansas City Chiefs pokonali San Francisco 49ers i po 50 latach ponownie zostali mistrzami NFL.

Ja jednak dziś nie o tym, choć sam mecz, a szczególnie końcówka i odwrócenie losów spotkania mogło się podobać. Poczytajcie, albo obejrzyjcie skróty bo warto. Niemniej wracamy do głównego wątku, czyli reklam. W tym roku za 30 sekundową reklamę trzeba było zapłacić 5,6 miliona dolarów. Jednak też nie o tym chciałem. Dziś podzielę się najlepszymi reklamami jakie wyemitowano podczas Super Bowl.

Zacznę od moim zdaniem prawdziwego majstersztyku, mistrzostwa świata i perfekcyjnej realizacji. O czym mówię? O intro do meczu. Po prostu obejrzyjcie. Wiem, że 3 minuty to sporo, ale warto. Nie zniechęcajcie się i wytrzymajcie do końca. Dla mnie absolutny numer 1 jeśli chodzi o tegoroczny Super Bowl.

Numer dwa… też jest związany z futbolem. Dobra, Ci którzy mnie znają wiedzą, że jestem fanem. Zatem nie mogło być inaczej. Wracając do numeru dwa w moim prywatnym rankingu – z nim związana jest cała akcja i otoczka. Otóż Tom Brady, to ten gość w spocie, jest legendą NFL, jednym z najwybitniejszych rozgrywających wszech czasów, tyle, że ma już 41 lat. W tym roku jego Patriots odpadli dość wcześnie jak na nich, bo już podczas rundy dzikich kart. Wiele osób wypowiadało się, że to może być ostatni sezon Toma. I teraz uwaga. Kilka dni temu na jego koncie na twitterze pojawił się taki post:

I się zaczęło! Od razu rozgorzały dyskusje w sieci. Największe media sportowe w USA zastanawiały się co może oznaczać taka fota. Co więcej post pojawił się pięć dni po wypadku, w którym zginął Kobe Bryant. Najpopularniejsze interpretacje to: emerytura, hołd dla Kobe, zmiana klubu. Ja obstawiałem emeryturę. Prawdziwe przesłanie było jednak zupełnie inne:

I jak? Dobre, nie? Real time marketing ale taki trochę w zwolnionym tempie, za to z dużą dawką poczucia humoru. Rewelacja.

Numer trzy… znowu futbol. Nie da się inaczej przy Super Bowl. Główną bohaterką spotu jest Katie Sowers, pierwsza kobieta, która znalazła się w sztabie szkoleniowym podczas Super Bowl. Katie od początku tego sezonu jest asystentem trenera formacji ofensywnej 49ers. Cały sztab szkoleniowy drużyny z San Francisco składa się z 26 osób.

Dobra, koniec futbolowych. Z pozostałych wartych uwagi: Alexa i Amazon.

Kolejna udana kreacja – Jeep Gladiator

Z kategorii śmiesznych spodobała mi się reklama Cheetos.

A na koniec wyciskacz łez od Google. Pojawia się w wielu zestawieniach najlepszych reklam więc go tutaj dodaję. Mnie jakoś nie porwał.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *